ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Επισκεπτόμενοι τον δικτυακό τόπο ή χρησιμοποιώντας υλικό από αυτές τις ιστοσελίδες, αποδέχεστε τους παρακάτω όρους. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε το Δικτυακό Τόπο, αν δεν αποδεχθείτε τους παρακάτω όρους.

 

Εισαγωγή

Οι Γενικοί Όροι και προϋποθέσεις χρήσης του δικτυακού τόπου και αγοράς των προϊόντων/υπηρεσιών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος (εφεξής «Όροι Χρήσης») που παρουσιάζονται και αναλύονται παρακάτω, καθορίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις περιήγησής σας στο δικτυακό μας τόπο και χρήσης αυτού και του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και διέπουν τη σύμβαση πώλησης που συνάπτεται μεταξύ μας για την αγορά προϊόντων από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους Όρους Χρήσης και να βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με αυτούς. Σε περίπτωση διαφωνίας σας με οποιονδήποτε από τους παρόντες Όρους Χρήσης, οφείλετε να μην προβείτε σε καμία ενέργεια στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, συμπεριλαμβανομένης και της απλής περιήγησής σας σε αυτό. Οποιαδήποτε ωστόσο ενέργεια σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όπως για παράδειγμα η περιήγησή σας σε αυτό, η εγγραφή σας στη υπηρεσία ενημερωτικών δελτίων (newsletter) μας ή η αγορά προϊόντων μας, λογίζεται ως ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων Χρήσης.

 

1) Τι προσφέρει το Inspiral.gr;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα inspiral.gr προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες του διαδικτύου να αγοράσουν σε ανταγωνιστικές τιμές μία ευρεία γκάμα κοσμημάτων και αξεσουάρ. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προβάλλει, προωθεί και εμπορεύεται τα προϊόντα των προμηθευτών της. Η εταιρεία επιλέγει κατά την απόλυτη κρίση της τα προϊόντα που θα παρουσιάσει στο καταναλωτικό κοινό μέσω του inspiral.gr καθώς και να ανανεώνει ή/και να αποσύρει αυτά, οποτεδήποτε, αναιτιολόγητα και χωρίς προηγούμενη καθ’ οιονδήποτε τρόπο ειδοποίηση.

Τέλος, η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας καθώς και οι μέθοδοι προώθησης των προϊόντων της, μέσω προσφορών ή/και εκπτώσεων, καθορίζεται αποκλειστικά από την ίδια και μπορεί να προβεί σε τροποποιήσεις οποτεδήποτε, χωρίς προηγούμενη καθ’ οιονδήποτε τρόπο ειδοποίηση.

 

2) Λήψη και ολοκλήρωση παραγγελίας

Οι παραγγελίες ολοκληρώνονται με μία συγκεκριμένη σειρά βημάτων, που περιγράφονται αναλυτικά παρακάτω. Υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν που εμφανίζεται διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μας, τελικώς να μην είναι διαθέσιμο ή να μην είναι παραδοτέο εντός του χρόνου παράδοσης που αναγράφεται στο inspiral.gr. Αυτό μπορεί να συμβεί διότι στην ίδια επιχείρηση λειτουργεί και φυσικό κατάστημα ή γιατί υπάρχει κάποιο ζήτημα στην παραγωγή του (π.χ. έλλειψη κάποιου συνοδευτικού υλικού). Προκειμένου, λοιπόν, να είστε πλήρως ενήμεροι για την εξέλιξη της παραγγελίας που έχετε καταχωρήσει αλλά και προστατευμένοι από τυχόν τέτοιου είδους περιπτώσεις, η ολοκλήρωση της παραγγελίας σας υλοποιείται μέσω των κατωτέρω βημάτων:

 

α) Αποστολή αιτήματος για επεξεργασία

Σας συνιστούμε πριν την πρώτη σας τοποθέτηση παραγγελίας, να εγγραφείτε ως χρήστης του inspiral.gr ούτως ώστε να καταστεί πιο εύκολη και άρτια η εξυπηρέτησή σας από το προσωπικό του ηλεκτρονικού μας πολυκαταστήματος. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ώστε να καταχωρήσετε την παραγγελίας σας αναφέρονται παρακάτω:

  • Επιλέγετε το/τα προϊόντα και το/τα προσθέτετε στο «καλάθι αγορών»
  • Μεταβαίνετε στο «καλάθι αγορών»
  • Συμπληρώνεται όλα τα στοιχεία του αιτήματός σας για παραγγελία, που εμφανίζονται στη φόρμα παραγγελίας
  • Υποβολή/καταχώρηση παραγγελίας
  • Έλεγχος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει για την λήψη αυτοματοποιημένου μηνύματος της παραγγελίας σας. Το μήνυμα αυτό περιέχει τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας και ένα αντίγραφο θα λάβει η εταιρεία μας.

 

Κάθε φορά που αποστέλλετε στην εταιρεία μας ένα αίτημα προς παραγγελία, θα πρέπει να έχει προηγηθεί αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους.

Μην ξεχνάτε ότι τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από την εταιρεία μας με τη ρητή επιφύλαξη ενδελεχούς ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας, δεδομένου ότι στο παρόν στάδιο δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η επεξεργασία του αιτήματός σας από την εταιρεία μας.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας ακολουθεί αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων και μόνο κατόπιν ρητής συγκατάθεσής σας (που χορηγείτε με την αποστολή της φόρμας) συλλέγονται και επεξεργάζονται, με τον πλέον ασφαλή και επιμελή τρόπο.

 

β) Επεξεργασία αιτήματος για παραγγελία

Στο παρόν στάδιο, η εταιρεία μας ελέγχει ενδελεχώς τη διαθεσιμότητα όλων των προϊόντων που αναφέρονται στο αίτημα παραγγελίας σας. Ειδικότερα:

  • Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα όλων των προϊόντων που αναφέρονται στο αίτημά σας εντός του χρόνου παράδοσης που προβάλλεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τότε θα σας επιβεβαιώσουμε μέσω αποστολής e-mail στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει και θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία αυτής. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.
  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που παραγγείλατε ή/και που κάποιο προϊόν δεν μπορεί να είναι διαθέσιμο στον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε ο συνεργάτης της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail, προκειμένου να σας ενημερώσει για τη μη διαθεσιμότητα, τον χρόνο καθυστέρησης ή να σας προτείνει ένα παραπλήσιο προϊόν. Οι λόγοι για τη μη διαθεσιμότητα στον προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης μπορεί να είναι οι εξής:

στην ίδια επιχείρηση λειτουργεί και φυσικό κατάστημα υπάρχει κάποιο τεχνικό ζήτημα το οποίο προκαλεί καθυστέρηση στην παραγωγή του κοσμήματος δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο κάποιο από τα συνοδευτικά υλικά (πέτρες, καδένες, δέρμα κλπ)  που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του κοσμήματος

Σε περίπτωση που δεν σας ικανοποιεί η λύση που σας προτείνουμε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την ακύρωση της παραγγελίας και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχετε καταβάλει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν καταστεί εφικτή καμία εκ των ως άνω δύο επικοινωνιών για χρονικό διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, τότε το αίτημά σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς.

 

γ) Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Στην περίπτωση που επιλέξετε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά, θα πρέπει υποχρεωτικά να γνωρίζετε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.

Με την τελική καταχώρηση της παραγγελίας σας από το τμήμα εξυπηρέτησής μας, αυτομάτως αποδέχεστε σιωπηρά όλους τους όρους και προϋποθέσεις.

 

 3) Πληρωμή - εξόφληση παραγγελίας

Για την πληρωμή των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στους προτεινόμενους από την εταιρεία μας τρόπους.

Πρώτα αποφασίζετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει. Κατόπιν επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και τέλος εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας.

Θα θέλαμε τέλος να γνωρίζετε ότι τα μεταφορικά και η αντικαταβολή είναι δωρεάν για όλες τις παραγγελίες που αποστέλλονται εντός Ελλάδας εφόσον αυτές ξεπερνούν τα 50 €. Για παραγγελίες συνολικού ποσού μικρότερου ή ίσου των 50 €, τα έξοδα αντικαταβολής είναι 1,9€, ενώ τα έξοδα αποστολής είναι:

 

ΕΛΛΑΔΑ

Προορισμός Χρέωση Ενδεικτικοί Χρόνοι Παράδοσης (Εργ. Ημέρες)
Εντός Λαμίας ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 50€, ειδάλλως 2,5€ 1
Χερσαίοι & Νησιωτικοί Προορισμοί ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 50€, ειδάλλως 4,8€ 1-3

 

 

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Υπηρεσία ACS EU/ Cyprus Economy

Προορισμοί-Ζώνες Χρέωση Ενδεικτικοί Χρόνοι Παράδοσης (Εργ. Ημέρες)
ΚΥΠΡΟΣ 9€ 5-7
ΕΥΡΩΠΗ 20 5-15

 

Υπηρεσία DHL EXPRESS WORLDWIDE

Προορισμοί-Ζώνες Χρέωση Ενδεικτικοί Χρόνοι Παράδοσης (Εργ. Ημέρες)
ΕΥΡΩΠΗ 25€ 2-5
ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 30€ 3-7

 

Υπενθυμίζουμε ότι η εταιρεία μας ακολουθεί αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων και όλα τα στοιχεία πληρωμής που μας αποστέλλετε συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας. Σε ότι αφορά τις πληρωμές με χρήση πιστωτικής κάρτας, η εταιρεία μας σε συνεργασία με την Alpha Bank λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές. Η εταιρεία μας χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL που παρέχει τη μέγιστη ασφάλεια στην επικοινωνία μεταξύ των συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών.

 

4) Τρόποι πληρωμής

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι ακόλουθοι

α) Μέθοδος αντικαταβολής

Η παραγγελία σας αποστέλλεται στην διεύθυνση που θα επιλέξετε κατά την καταχώρησή της και πληρώνεται με την παραλαβή της. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής εταιρείας να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Διευκρινίζεται ότι παραλαμβάνεται το δέμα εφόσον η συσκευασία δεν είναι κατεστραμμένη ή ανοιγμένη. Ως εκ τούτου δεν δικαιούστε να ανοίξετε το δέμα πριν την παραλαβή του από τον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής εταιρείας. Θα θέλαμε τέλος να γνωρίζετε ότι τα μεταφορικά και η αντικαταβολή είναι δωρεάν για όλες τις παραγγελίες που αποστέλλονται εντός Ελλάδας εφόσον αυτές ξεπερνούν τα 50€. Για παραγγελίες συνολικού ποσού μικρότερου ή ίσου των 50€, τα έξοδα αντικαταβολής είναι 1,9€. Η μέθοδος της αντικαταβολής δεν υποστηρίζεται για αποστολές στο εξωτερικό και για ειδικές κατασκευές.

 

β) Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή της παραγγελίας μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, καθώς και με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha  e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

 

γ) Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης

​Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να καταθέσετε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας, σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς γράφοντας ως αιτιολογία inspiral.gr και τον αριθμό παραγγελίας. Η παραγγελία παραμένει εκκρεμής και οριστικοποιείται - και αρά αρχίζουν να τρέχουν οι προθεσμίες εκτέλεσης των 4 εως 8 ημερών - με την επιβεβαίωση της κατάθεσης από το inspiral.gr του συνολικού ποσού. Μόλις κάνετε την κατάθεση θα πρέπει να μας αποστείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης (φωτογραφία, screenshot κτλ) στο info@inspiral.gr με θέμα «Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό – Αριθμος Παραγγελιας ΧΧΧ». Μην ξεχνάτε πως η κατάθεση θα πρέπει να γίνεται μέσα σε τρεις ημέρες από την παραγγελία, αλλιώς η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Σε περίπτωση που πραγματοποιείτε την πληρωμή μέσω τρίτης τράπεζας και όχι από την ίδια τράπεζα, θα πρέπει να χρεώνεστε με την επιβάρυνση εμβάσματος σε άλλη τράπεζα. Σε κάθε περίπτωση το inspiral.gr διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει την παραγγελία σας εάν γίνει μεταφορά από τρίτη τράπεζα με χρέωση του παραλήπτη των χρημάτων με τα έξοδα εμβάσματος, και μέχρι καταβολής αυτών στον τραπεζικό λογαριασμό.

 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Δικαιούχος: ΚΡΟΝΤΗΡΑ ΣΟΦΙΑ ΚΩΝ/ΝΟΥ

Αριθμός Λογαριασμού: 72161361687

Λογαριασμός σε μορφή IBAN: GR1901107210000072161361687

 

EUROBANK

Δικαιούχος: ΚΡΟΝΤΗΡΑ ΣΟΦΙΑ ΚΩΝ/ΝΟΥ

Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0200.44.0118676711

Λογαριασμός σε μορφή IBAN: GR0302602000000440118676711

 

ALPHA BANK

Δικαιούχος: ΚΡΟΝΤΗΡΑ ΣΟΦΙΑ ΚΩΝ/ΝΟΥ

Αριθμός Λογαριασμού: 796002786020715

Λογαριασμός σε μορφή IBAN: GR5801407960796002786020715 

 

5) Παράδοση προϊόντων και έξοδα αποστολής

Οι παραγγελίες εντός Ελλάδος εξυπηρετούνται από την ACS, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο διανομής στην Ελλάδα και την μεγαλύτερη αξιοπιστία. Στη σπάνια περίπτωση που η περιοχή που διαμένετε δεν εξυπηρετείται από το δίκτυο της ACS, το inspiral.gr θα σας αποστείλει την παραγγελία σας με εναλλακτικό τρόπο χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση πέραν των παρακάτω. Το κόστος και οι ενδεικτικοί χρόνοι παράδοσης διαμορφώνονται ως εξής:

 

Προορισμός Χρέωση Ενδεικτικοί Χρόνοι Παράδοσης (Εργ. Ημέρες)
Εντός Λαμίας ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 50€, ειδάλλως 2,5€ 1
Χερσαίοι & Νησιωτικοί Προορισμοί ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 50€, ειδάλλως 4,8€ 1-3

 

 

Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την ημέρα της εβδομάδας ή τον ακριβή προορισμό. Η ώρα παράδοσης δεν είναι συγκεκριμένη και γίνεται μεταξύ 10:00 έως 18:00 στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας. Αν επιθυμείτε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης επιβαρύνεστε με το επιπλέον κόστος που καθορίζει η εταιρία ταχυμεταφορών ACS.

Οι παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται εντός του Σαββατοκύριακου και των αργιών. Αν ωστόσο επιθυμείτε παράδοση εντός ημέρας Σαββάτου, επιβαρύνεστε με το επιπλέον κόστος που καθορίζει η συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία.

Μπορείτε κατά τη συμπλήρωση της παραγγελίας σας να επιλέξετε να παραλάβετε από το κατάστημά μας στη Λαμία. Σε αυτή την περίπτωση, τα προϊόντα που παραγγείλατε θα δεσμευτούν για εσάς 3 εργάσιμες ημέρες και μπορείτε μέσα σε αυτό το διάστημα να έρθετε ανά πάσα στιγμή και ώρες καταστημάτων Λαμίας, να παραλάβετε το δέμα σας.  Μετά το πέρας του παραπάνω διαστήματος, η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα. Η διεύθυνση του καταστήματος είναι Ρήγα Φεραίου 18 στη Λαμία. Ο συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί σας για την ημέρα και την ώρα που θα είναι η παραγγελίας σας έτοιμη προς παραλαβή.

Για αποστολές στην Κύπρο και στο εξωτερικό, μπορείτε να συμβουλευτείτε τους παρακάτω πίνακες:

Υπηρεσία ACS EU/ Cyprus Economy

 

Προορισμοί-Ζώνες Χρέωση Ενδεικτικοί Χρόνοι Παράδοσης (Εργ. Ημέρες)
ΚΥΠΡΟΣ 9€ 5-7
ΕΥΡΩΠΗ 20 5-15

 

 Υπηρεσία DHL EXPRESS WORLDWIDE

Προορισμοί-Ζώνες Χρέωση Ενδεικτικοί Χρόνοι Παράδοσης (Εργ. Ημέρες)
ΕΥΡΩΠΗ 25€ 2-5
ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 30€ 3-7

 

 

Χρόνος παράδοσης της παραγγελίας

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας το αργότερο σε 4-8 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που κάνατε την παραγγελία σας.

Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και μεταβείτε στην καρτέλα «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ». Αν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από την συνεργαζόμενη ταχυμεταφορική εταιρεία, έχετε την δυνατότητα να ενημερωθείτε για το πού βρίσκεται το δέμα σας, μέσω του αριθμού φορτωτικής, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στη σελίδα «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ» και είναι άμεσα συνδεδεμένος με την υπό εξέλιξη παραγγελία.

Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που δεν άπτονται στον έλεγχό της. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας, κλπ.

Σε κάθε περίπτωση τυχόν καθυστέρησης, η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε γνωστοποιήσει, προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για τη νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος.

Μολονότι η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο προκειμένου να ανταποκριθεί στην ανάγκη σας για ενημέρωση σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας ακόμη και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε γνωστοποιήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά με κάθε δυνατή πληρότητα και να συνεννοηθεί μαζί σας για τη νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχετε καταβάλει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

 

  

6) Επιστροφές – αλλαγές προϊόντων και επιστροφές χρημάτων

α) Επιστροφή προϊόντων και χρημάτων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών (εντός Ελλάδας) και 28 ημερολογιακών ημερών (εξωτερικό). Μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος (δαχτυλίδι) ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου. Τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή. Σας συνιστούμε να επιστρέφετε το προϊόν με συστημένο δέμα, έτσι ώστε να αποφύγετε τον κίνδυνο κλοπής, ζημιάς ή απώλειας του δέματος σας.

Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι το inpiral.gr δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.

Σε κάθε περίπτωση το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:

  • Να μην έχει φθορές και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
  • Να συνοδεύεται με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο, Εγγύηση κ.ο.κ)
  • Να μην έχει φορεθεί/ χρησιμοποιηθεί
  • Να είναι καλά συσκευασμένο ώστε να μην υποστεί φθορές κατά τη μεταφορά του
  • Αν συνοδεύονταν από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό μαζί με προϊόν

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση, έχοντας φροντίσει να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής που εσωκλείεται στην αρχική συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Εν τάχει, η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν στην παρακάτω διεύθυνση:

Inspiral.gr

Ρήγα Φεραίου 18

35132, Λαμία

Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις και σας ενημερώνουμε με e-mail ή τηλεφωνικά. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος επιβαρύνει εσάς. Για λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος αποστολής με την δική μας συνεργαζόμενη μεταφορική συμβουλευτείτε την παράγραφο 5 «Παράδοση προϊόντων και έξοδα αποστολής».

 

Εάν επιθυμείτε να σας στείλουμε το προϊόν με την δική σας συνεργαζόμενη μεταφορική θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει το έξοδα μεταφοράς του δέματος όπως επίσης και δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης από τον εκτιμώμενο της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Η διαδικασία επιστροφής προϊόντων διαρκεί περίπου 14 εργάσιμες ημέρες, ωστόσο σε περιόδους μεγάλου φόρτου εργασίας η διάρκεια μπορεί να είναι μεγαλύτερη. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία μας σας κρατά διαρκώς ενήμερους για την πορεία της διαδικασίας.

Διευκρινίζεται ότι, οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην τιμή αγοράς του προϊόντος με την επιπλέον επιβάρυνση που αναγράφεται παραπάνω. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέγετε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφετε, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει. Επιστροφή χρημάτων για την ανωτέρω περίπτωση δεν πραγματοποιείται.

 

β) Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων/ λανθασμένων προϊόντων

Στη σπάνια περίπτωση κατά την οποία με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του inspiral.gr πουλήθηκαν ελαττωματικά προϊόντα ή απεστάλησαν λάθος προϊόντα ή τα προϊόντα καταστράφηκαν κατά την μεταφορά, τότε το inspiral.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο info@inspiral.gr φωτογραφίες του προϊόντος, εμφανίζοντας όσο πιο λεπτομερώς είναι εφικτό το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιπροσθέτως όσων προκύψουν καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

 

γ) Εποχιακά Είδη

Τα εποχιακά είδη αλλάζονται μόνο με αντίστοιχο εποχιακό είδος και δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων στα συγκεκριμένα είδη.

 

δ) Ειδικές Παραγγελίες

Αλλαγές και επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες δεν πραγματοποιούνται.

 

ε) Ακύρωση παραγγελίας – Δικαίωμα υπαναχώρησης

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Πριν την αποστολή του προϊόντος: – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@inspiral.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2231023216 καθημερινά, Δευτέρα – Τετάρτη – Σάββατο: 10:00 – 14:00 και Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή: 10:00-14:00 και 18:00-21:00).
  • Μετά την αποστολή του προϊόντος: - Σε περίπτωση που η ακύρωση γίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας σας επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα για την αποστολή του προϊόντος από εμάς προς εσάς και τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος πάλι προς την εταιρεία μας.
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος: - Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση δηλαδή να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι εξής προϋποθέσεις:

 Το προϊόν να μην έχει φθορές και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά το συνοδεύει Το προϊόν να συνοδεύεται με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο, Εγγύηση κ.ο.κ). Το προϊόν να μην έχουν φορεθεί/ χρησιμοποιηθεί. Να είναι καλά συσκευασμένο ώστε να μην υποστεί φθορές κατά τη μεταφορά του Αν συνοδεύονταν από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό μαζί με προϊόν

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα στην τιμή αγοράς του προϊόντος, αφαιρουμένων των μεταφορικών εξόδων για την αποστολή του προϊόντος από εμάς προς εσάς.  Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαραίνουν εσάς. Η κατάθεση των χρημάτων σας θα γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε τα προς επιστροφή προϊόντα και εφόσον αυτά πληρούν τις προϋποθέσεις περί επιστρεφόμενων προϊόντων.

 

Υπενθυμίζεται ότι, επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο στην περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε περίπτωση αλλαγής με άλλο προϊόν χαμηλότερης αξίας, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει, αφαιρούμενων των μεταφορικών εξόδων της αλλαγής, όπως περιγράφεται στην παράγραφο  «ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ».​